Timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală. Taie grasimea in 3 saptamani

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală
  • Apa retinuta in tesuturi?
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  • Șase strategii pentru pierderea în greutate sănătoasă
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  • Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)
  • Stabilirea unui obiectiv de pierdere în greutate este o modalitate eficientă de a rămâne motivată să o atingă.
  • Dacă sunteți de cinci picioare și șapte centimetri înălțime și vă cântărește de kilograme sunteți grăsime?
  • Cea mai bună metodă de a arde grăsimea din miez

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.

Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped.

1. Un deficit caloric corect

Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest. Ok, hai să vedem ce trebuie să facem.

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală Pierdere în greutate dorothy Newton

Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât arzi dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă prea puțin. Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie încât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Cum setezi acest deficit caloric? Asta e cea mai simplă formulă, dar din păcate nu dă rezultate corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac multă muncă fizică. Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul din ghidul Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis.

Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative.

Ce este slăbitul din greutate?

Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0. Deficitul caloric ar trebui creat în special prin dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți.

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală 25 slăbește

Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță.

În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână.

Poți pierde 20% din greutatea corporală în 20 de săptămâni?

Consum optim de proteine Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric. Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi mai multe proteine alimentare.

Dacă îi dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături. Înafară de sațietate, nu sunt alte beneficii pentru un consum mai mare.

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală efectele secundare ale colestiraminei pierderea în greutate

Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară. Exemple de pierdere musculară la dietă. Tu nu fă greșeala asta.

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală nu rămâne mai târziu pierde în greutate

Mănâncă-ți proteinele. Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii 3.

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală cum arde organismul grăsimea naturală

Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești. Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei.

Forța relativă e cel mai bun indicator al dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu ridică la intensitate maximă, consecința e pierdere musculară. De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar creșterea forței.

  • Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil.
  • Căi de a pierde grăsime corporală, e timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid
  • Prelungirea vieții pierderea de grăsime
  • 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  • Taie grasimea in 3 saptamani
  • Pierdere în greutate săgeată ruptă

Conform lui Lyle McDonald, frecvența și volumul pot fi reduse chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași. Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite.

timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală yu ren shen slăbire

Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care nu mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric. Și chiar dacă asta nu prea te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient.

Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5.

Renunță la grabă.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Nu căuta salvarea în viitor Până la urmă graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară. Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede?

  1. Ма-ма, проснись.
  2. Но лодки - не единственная неожиданность, с которой я столкнулась наверху.

Ai impresia că nu ești destul de bun în momentul de față și atingerea corpului la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum?

Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea țelului te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău timp pentru a pierde 20 de grăsime corporală parcursul drumului.

Nu știu care e intenția pentru care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că dacă l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că în interior ai rămâne același.

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul 6-pack.

Beginner's guide to fitness

Fericirea e o alegere. Îl poți descărca de aici. Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO. Tu ce zici de informația de mai sus?

Informațiiimportante