De ce nu pot slăbi în menopauză

de ce nu pot slăbi în menopauză

Dietă şi slăbire Sănătate Menopauza induce schimbări de tot felul în corpul tău, atât din punct de vedere psihic, cât şi fizic.

de ce nu pot slăbi în menopauză

Aplică aceste reguli de alimentaţie de la primele neplăceri, ca să ai o viaţă sănătoasă şi liniştită. Urmează cele 10 porunci ale dietei după menopauză. Slăbeşte sănătos după prima tinereţe.

de ce nu pot slăbi în menopauză

Dacă le vei urma imediat, deşi momentul menopauzei e încă departe, s-ar de ce nu pot slăbi în menopauză chiar să nu mai ai probleme! Înlocuieşte în meniul zilnic, de 3 ori pe săptămână, carnea cu soia.

Alex Healthy

Adaugă brânză de soia la salate, peste o pizza ori prepară-ţi tartine cu tofu, pateu sau mezeluri din soia, bea 1 pahar cu lapte de soia pe zi.

Fitoestrogenii pe care soia îi conţine din belşug ameliorează multe din neplăcerile asociate premenopauzei şi menopauzei propriu-zise.

de ce nu pot slăbi în menopauză

Dar există şi motive legate de menopauză pentru care trebuie să le incluzi în hrana ta: fitoestrogenii, faptul că ajută la eliminarea constipaţiei şi a transpiraţiei excesive, la ţinerea sub control a greutăţii. Scoate făina albă din dulap şi înlocuieşte-o cu făină integrală.

de ce nu pot slăbi în menopauză

Renunţă la pâinea albă în favoarea celei negre sau măcar intermediare, obişnuieşte-te să mănânci fulgi de cereale în fiecare zi, fără zahăr adăugat. Un mic dejun cu fulgi de ovăz, iaurt şi un suc de fructe proaspăt stors îţi oferă energie şi substanţe nutritive suficiente pentru o zi întreagă, fără să te îngraşe.

Despre nutritie Luarea in greutate dupa menopauza si pierderea tonusului muscular nu sunt de nerezolvat — trebuie doar sa depui mai mult efort.

Reduci mult riscul unei forme grave consumând cât mai multe lactate, în special degresate. Alege laptele dulce sau bătut, iaurtul, chefirul, brânza dulce şi mai puţin telemeaua e sărată sau caşcavalul are multe grăsimi.

DE CE NU REUȘEȘTI SĂ SLĂBEȘTI? - Clinica de nutriție KiloStop

Aportul lor de calciu este esenţial pentru a combate osteoporoza, transpiraţia excesivă, scăderea tonusului muscular, pentru sănătatea inimii şi a sistemului nervos. Peştele, în special cel de apă sărată, conţine toţi acizii graşi esenţiali, minerale fosfor, potasiu, sodiu etc. Dacă îl preferi rasol, la grătar sau la cuptor, cu multă lămâie, te ajută să-ţi păs-trezi şi silueta.

de ce nu pot slăbi în menopauză

Citeşte mai departe şi vezi ce alte 5 porunci ale dietei după menopauză trebuie să urmezi. Află cum, pe pagina următoare!

de ce nu pot slăbi în menopauză

Informațiiimportante