Tipare de pierdere în greutate și rate de succes.

Grasimi versus carbohidrati: la ce sa renuntam pentru a slabi

Gătești goji fructele ceai

Un nou instrument Bine ați venit în partea a patra a Științei din spatele pierderii în greutate, o serie de Conversații în care separăm miturile despre dietă de realitățile exercițiilor și alimentației. Aici, Deakin Universitatea de Cercetare pentru Sanatate Publica, Gary Sacks, explica modul in care un nou pierdere in greutate erin mcdonald on-line poate ajuta utilizatorii sa estimeze pierderea lor in greutate, pe baza dieta si activitatea lor: Pe măsură ce guvernele din întreaga lume se luptă să abordeze nivelurile de obezitate în creștere, mulți oameni se luptă, de asemenea, luptele lor personale pentru a pierde în greutate.

Un articol recent despre Lancet, pe care l-am contribuit, aruncă o lumină asupra miturilor populare despre pierderea în greutate și explică ce se întâmplă cu adevărat corpului nostru când încercăm să scăpăm în greutate. Mijlocul de pierdere în greutate Există un mit comun despre cantitatea de greutate care poate fi pierdută datorită reducerii consumului de energie calorii.

SINGURA Strategie de Personal Branding care DA REZULTATE - Cum sa ai succes online in 2021?

Timp de decenii, o mare proporție de medici și dieteticieni a lucrat asupra presupunerii incorecte că tăierea a kJ aproximativ de calorii de aport de energie zilnic ar duce la o pierdere constantă în greutate de aproximativ jumătate de kilogram pe săptămână.

Dar această ipoteză ignoră ajustările în organism care au loc ca răspuns la orice schimbare în greutate. Ceea ce se întâmplă, de fapt, este faptul că compoziția și rata metabolică a organismului se modifică după pierderea inițială a greutății, ceea ce duce la pierderea în greutate.

Folosirea acestei reguli incorecte de dieta duce la așteptări nerealiste privind planurile de dietă și poate explica de ce dietele chiar hotărâte nu reușesc să atingă greutatea țintă.

Grasimi versus carbohidrati: la ce sa renuntam pentru a slabi

Modele tipice de pierdere în greutate Noua cercetare, condusa de cercetatorii de la National Institutes of Health NIH din Statele Unite, a condus la calcule mai exacte cu privire la greutatea pe care cineva poate sa o piarda ca raspuns la schimbarile de aport energetic sau de activitate fizica. Regula normală privind dieta pentru un adult tipic supraponderal este tipare de pierdere în greutate și rate de succes o schimbare de aport de energie de kJ pe zi va duce la o eventuală modificare a greutății corporale de aproximativ un kilogram, jumătate din care se va produce în primul an.

Deci, dacă, de exemplu, decideți că de acum înainte nu veți avea bara de ciocolată de kJ pe care o aveți în fiecare după-amiază la serviciu, veți pierde în greutate până când ajungeți în cele din urmă la un platou de aproximativ 10 kg mai mic decât greutatea inițială. În general, persoanele mai grele se pot aștepta la o schimbare mai mare a greutății cu aceeași schimbare în dietă, deși va dura mai mult pentru a ajunge la o greutate stabilă în comparație cu cei care au cântărit mai puțin pentru a începe.

Modelul tipic al pierderii în greutate este faptul că oamenii pe o dietă scad greutate destul de repede la început, ajungând la pierderi maxime la aproximativ șase luni, iar apoi greutatea lent încet înapoi.

Acest lucru este aproape întotdeauna în răspunsul direct la tiparele de mâncare care se întorc la nivelul la care se aflau în primul rând. Cea mai bună modalitate de tipare de pierdere în greutate și rate de succes reduce greutatea este să o faceți încet și treptat, luând un pic la un moment dat. Dar, în general, oamenii doresc să obțină destul de multă pierdere în greutate într-o perioadă scurtă și astfel arde gras satele să scadă consumul de energie până la niveluri care nu sunt durabile.

Acest aport foarte scăzut de energie nu poate fi menținut pe termen lung și, pe măsură ce aportul de energie se înrăutățește, se urmează greutatea.

vaci pierdere in greutate

Toate dietele cu conținut similar de energie calorii au un efect similar asupra pierderii în greutate pe termen scurt. Acest lucru se datorează faptului că organismul se adaptează rapid schimbărilor în nivelurile relative de proteine, grăsimi și carbohidrați. Se știe puțin despre efectele pe termen lung ale diferitelor diete, deoarece este foarte dificil să măsurați și să urmăriți cu exactitate ceea ce oamenii mănâncă pe o perioadă lungă de timp.

Cele mai bune 25 de sfaturi dietetice pentru a pierde în greutate și a îmbunătăți sănătatea

Dar există o mulțime de dovezi că, cu cât sunteți mai activ din punct de vedere fizic, cu atât este mai puțin probabil să câștigați în greutate. De dragul pierderii în greutate, totuși, exercițiile fizice s-au dovedit a fi o strategie relativ slabă. Numai problema cu exercițiul fizic este că, în primul rând, o mulțime de oameni foarte supraponderali și obezi consideră dificilă exercițiul fizic.

infomercial comercial de ardere a grăsimilor

În al doilea rând, începerea exercițiilor fizice stimulează adesea o creștere a poftei de mâncare care compensează caloriile suplimentare arse. Și, în sfârșit, trebuie să faceți destul de mult exerciții pentru a obține reducerea caloriilor necesare pentru a reduce greutatea.

Deci, exercițiul ar trebui văzut mai mult ca o strategie de menținere a greutății.

  • Acest lucru se intampla pentru ca suntem diferiti si abia acum incepem sa intelegem aceasta diversitate, scrie med.
  • Scădere recentă în greutate

Un nou instrument Un nou instrument bazat pe web dezvoltat la Institutul Național de Sănătate poate fi folosit pentru a estima modificările de greutate pe care le puteți aștepta pentru dvs. După ce vă înregistrați greutatea și nivelul de activitate fizică, instrumentul online vă poate oferi o indicație privind modificările dietă și fizică pe care trebuie să le faceți pentru a vă atinge greutatea țintă și cât timp va dura probabil pentru a ajunge acolo.

Este clar că scăderea în greutate este dificilă și necesită un efort susținut pe o perioadă lungă de timp.

Astfel, este puțin probabil ca nivelurile de obezitate să se reducă fără politicile guvernamentale care ajută oamenii să facă mai ușor alegerea sănătoasă pe termen lung. Aceasta este a cincea parte a seriei noastre Știința din spatele pierderii în greutate. Pentru a citi celelalte rate, urmați link-urile de mai jos: Partea întâi: Dieta și pierderea în greutate: separarea faptelor de ficțiune Partea a doua: Vrei să înființezi o înșelătorie de scădere în greutate? Iată cum.

  • Rădăcină brusture rețetă pentru pierderea în greutate Se prepară ingrediente în unități.
  • Tabara de slabire bhopal

Partea a treia: Simțiți-vă manipulați? Reglați hype-ul și învățați să-i iubești corpul Partea a patra: Exercițiul alimentar v: Ce face cea mai mare diferență în pierderea în greutate?

Partea a șasea: Ignorați hype-ul, femeile reale nu "se întorc" la forma lor pre-gravidă Partea a șapte: Rapidă și ușoară, sau arde grăsime departe și riscantă?

Adevărul despre liposucție Partea a opta: Pierderea în greutate și creierul: de ce este dificil să controlați talia noastră în creștere Partea nouă: Sunt pilulele de dietă gloantele de argint pentru obezitate? Partea a zecea: Vrei să încerci cea mai recentă dietă? Doar întrebați farmacistul local Alegerea Editorului.

pierderea in greutate rcmc

Informațiiimportante