Pierde în greutate ectomorf

pierde în greutate ectomorf

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Hidratii de carbon ar trebui sa provina din fructe si legume incercati sa evitati alimentele bogate in carbohidrati, care sunt transformate in zahar și stocate sub forma de grasime. In pierde în greutate ectomorf cu formare conditionata, reduceti raportul de carbohidrati.

  1. Prevalența încercărilor de pierdere în greutate
  2. Dieta pentru creșterea în greutate pentru ectomorfi

Antrenament pentru tipul Ectomorf Fiind in mod natural mai flexibili si care castiga mai greu in greutate, ectomorfii sunt incurajati pierde în greutate ectomorf se concentreze pe formarea de rezistenta si pe antrenamentele de anduranta.

In scopul de a obtine rezistenta si masa, ectomorfii trebuie sa faca pauze mai lungi intre seturile de exercitii, folosind greutati mai mari cu mai putine repetari intre 4 si 8 fara pierde în greutate ectomorf viza sistemul energetic de anduranta in timpul antrenamentului doar nu alergati la maraton si nici nu ati vrea sa va simti ca si cum ati face-o.

Post navigation

Exemplu de antrenament pentru tipul Ectomorf: 1a. Deadlift — 4 seturi a cate 5 repetari 1b. Dumbbell Bench Press — 4 seturi a cate 5 repetari 2a.

volumul pierderii de grăsime

Dumbbell Reverse Lunge — 3 seturi a cate 8 repetari pe fiecare parte 2b. Chin-Up — 3 seturi a cate to 8 repetari cat mai multe repetari posibile 3a. Goblet Squat — 3 seturi a cate 8 repetari 3b. De exemplu, faceti un set deadlift 1aurmat de repaus de 60 pana la 90 secunde, apoi un set Dumbbell Bench Press 1b.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Repaus 90 de secunde, apoi repetati acesta secventa din nou, de inca 3 ori 3 seturi. In cele din urma, efectuati una sau doua seturi de exercitii la alegere nu doar cardio!

Deprimat ca sunt Ectomorf? @alexcsompo

Puteti face ceasta sesiune de trei ori pe saptamana, cu o zi de odihna intre sesiuni. Daca esti tipul ectomorf, nu ar trebui sa faceti o multime de exercitii cardio de mare intensitate in zilele libere, dar puteti ramane activ si sa practicati activitati cu intensitate mica, cum ar fi mersul pe jos sau inotul.

unde un om își pierde mai întâi grăsimea

Miscarile compuse sunt foarte bune pentru ectomorfi, deoarece acestea maximizeaza timpul de antrenament, activand mai multe grupuri musculare odata. Nutritie pentru tipul Ectomorf Din moment ce ectomorfii au un metabolism natural rapid, acestia trebuie sa consume o cantitate adecvata de calorii si carbohidrati.

cum a pierdut în greutate hollie strano

Daca esti sedentar, inmulteste greutatea ta in kilograme cu 31 de calorii. Daca vreti sa pierdeti in greutate, scade din acel numar final se adaugă daca doriti sa luati in greutate. Impartiti macronutrientii dvs. Ectomorfii pot simila carbohidratii mult mai bine si ar trebui sa consume o cantitate sufiecinta de carbohidrati de inalta calitate in fiecare zi, in scopul de a sprijini sesiunile intense de antrenamente.

De la persoanele cu acest tip de fizic se obțin culturisti excelenți. Se pare că natura însăși le-a creat tocmai pentru a oferi oamenilor frumusețea și puterea corpului uman. Dar merită să ne amintim că grăsimea este la fel de ușor de acumulat de mezomorfe ca și masa musculară.

Ectomorfii ar trebui, de asemenea, sa manance la fiecare doua -patru ore, adica portii mai mici, dar mai frecvente. Antrenament pentru tipul Mezomorf Multi îl considera pe mezomorf " genetic binecuvantat ", deoarece, de obicei, castiga masa musculara mai repede decat ectomorfii si sunt capabili de a pierde grasime mai usor decat edomorfii.

Cum se alege un regim de antrenament și nutriție pentru persoanele cu diferite tipuri de corp?

Din acest motiv, mezomorfii vor dori sa se antreneze luand in calcul intreg spectru de performanta, concentrandu-se pe putere, marime si rezistenta. Antrenamentele pentru mezomorfi ar trebui sa se bazeze pe rezistenta, printr-o schema de la 3 la 12 repetari care pot fi suplimentate cu intervale de mare intensitate cu accent pe cardio.

In cele mai multe cazuri, cel mai bine functioneaza un coplex de exercitii pentru rezistenta, unul pentru hipertrofie si unul de anduranta.

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp Categories Diverse Posted on June 12, V-ati epuizat corpul cu antrenamente si dietele trendy pentru a obtine rezultatele pe care le doriti? Poate ca esti obosit, nu reusesti sa gasesti timp pentru antrenament sau poate ca job-ul tau te-a impiedicat si te-ai stresat? Problema poate fi ca consumi energie inutila facand exercitii care contrazic ceea ce corpul tau are nevoie pentru a obtine rezultatele pe care le doriti.

Mezomorfii trebuie sa fie atenti sa nu graviteze departe de la un capat al spectrului la altul. Vor pierde masa musculara, daca acestia sunt prea concentrati asupra andurantei conditionate si vor castiga grasime in exces in cazul in care vor practica doar  antrenamente grele de rezistenta. Exemplu de antrenament pentru tipul Mezomorf: 1a.

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp

Deadlift — 3 seturi a cate 5 repetari 1b. Dumbbell Bench Press — 3 seturi a cate 5 repetari 2a. Reverse Lunge — 3 seturi a cate 8 repetari pe fiecare parte 2b. Chin-Up — 3 seturi a cate 8 repetari 3a.

Carbohidratii

Goblet Squat — 3 seturi a cate 6 to 10 repetari 3b. Inverted Row — 3 seturi a cate 6 to 10 repetari 3c. Push-Up — 3 seturi a cate 6 to 10 repetari Pornind de la un bloc de exercitii cu accent pe rezistenta, finalizati seriile 1a si 1b, cu 60 pana la 90 de secunde de repaus intre exercitii si 90 pana la de secunde de repaus intre fiecare runda.

Pentru al pierde în greutate ectomorf bloc, 45 pana la 60 de secunde intre exercitii si 60 pierde în greutate ectomorf la 75 de secunde intre runde. Al treilea si ultimul bloc este proiectat pentru a fi un pic mai metabolic, deci luati pauza de la 15 pana la 20 de secunde intre exercitii si 30 pana la 45 de secunde intre runde.

Ce tipuri de corp au oamenii?

In zilele libere, timp de doua zile efectuati efort de mare intensitate, alegand intre sprint, canotaj, ciclism si faceti de la 10 pana la 15 runde de 15 pana la 20 de secunde on si de 30 pana la 45 de secunde off. Celelalte doua zile ale saptamanii pot fi dedicate recuperarii prin activitati usoare.

Daca observati ca acumularea de grasime este mai mare dacat va doriti, puteti lua pierde în greutate ectomorf din zile de recuperare si puteti efectua o sesiune de conditionare usoara pe o scala de 10 timp de 30 pana la 45 de minute. Nutritie pentru tipul Mezomorf Inca o data, mezomorfii sunt undeva la mijloc, astfel incat macronitrientii ar trebui impartiti in mod egal intre carbohidrati, proteine si grasimi se obtine o treime din caloriile din fiecare dintre aceste grupuri.

Daca observati mai multa acumulare de grasime decat doriti, puteti taia putin din ratia de carbohidrati.

amintiri hilare de pierdere în greutate

La fel ca si pentru endomorfi, carbohidratii se scad in zilele de conditionare. Dar daca practicati exercitii intense, veti adauga extra carbohidrati in jurul timpului Echipa BT.

  • Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?
  • Scădere în greutate din cauza giardiozei
  • Pierderea în greutate va ajuta tendinita achilei
  • Planuri de slabit in funcite de tipul de corp – MDLPL
  • EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP
  • Poate datorita aparitiei a noi "jurnalisti" printre membrii Culturism.
  • Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? – Body-Art Wellness Club
  • Nevoie de a pierde 6 la sută grăsime corporală

Informațiiimportante