Legea pierderii de grăsime

legea pierderii de grăsime

Miercuri, 8 ianuarieLife Natural Mic legea pierderii de grăsime Foto: YouTube Un mic dejun bogat în grăsimi contribuie la pierderea în greutate mai mult decât unul bazat pe carbohidrați, spune un nou studiu.

legea pierderii de grăsime

Grăsimea consumată dimineața stimulează descompunerea grăsimii corporale, dar carbohidrații nu ameliorează metabolismul grăsimilor sau pe cel energetic. Un breakfast bogat în grăsimi poate îmbunătăți profilul metabolic, în vreme ce o masă de dimineață bogată în carbohidrați și o cină bogată în grăsimi pot spori riscul de sindrom metabolic, arată un studiu publicat în International Journal of Obesity.

legea pierderii de grăsime

Sindromul metabolic este o combinație de hipertensiune, obezitate și diabet. Autorii studiului au vrut să afle dacă ce mâncăm și când mâncăm pot influența greutatea corporală sau spori riscul de sindrom cardiometabolic.

legea pierderii de grăsime

Ei au hrănit la prima oră șoareci cu alimente grase și au constatat că nivelul glucozei, tensiunea arterială, colesterolul cu înaltă densitate HDL și circumferința taliei au rămas normale. Pe de altă parte, șoarecii hrăniți dimineața cu carbohidrați și seara cu alimente grase au câștigat în greutate și adipozitate, au dezvoltat intoleranță la glucoză și au avut niveluri ridicate de trigliceride.

How I Lost Belly Fat In 5 Days With Cucumber : No Strict Diet No Workout!

Rezultatele arată că regimurile pentru scăderea în greutate trebuie să ia în considerare și momentul hrănirii, nu doar calitatea și cantitatea alimentelor. Citeste doar ceea ce merita.

legea pierderii de grăsime

Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Informațiiimportante