Informații despre pierderea de grăsime, Nu ai timp să citești întreaga poveste?

informații despre pierderea de grăsime

Miercuri, 8 ianuarieLife Natural Mic dejun Foto: YouTube Un mic dejun bogat în grăsimi contribuie la pierderea în greutate mai mult decât unul bazat pe carbohidrați, spune un nou studiu.

informații despre pierderea de grăsime slăbește înțărcarea

Grăsimea consumată dimineața stimulează descompunerea grăsimii corporale, dar informații despre pierderea de grăsime nu ameliorează metabolismul grăsimilor sau pe cel energetic. Un breakfast bogat în grăsimi poate îmbunătăți profilul metabolic, în vreme ce o masă de dimineață bogată în carbohidrați și o cină bogată în grăsimi pot spori riscul de sindrom metabolic, arată un studiu publicat în International Journal of Obesity.

informații despre pierderea de grăsime ghrp2 mod grf 1-29 pierdere de grăsime

Sindromul metabolic este o combinație de hipertensiune, obezitate și diabet. Autorii studiului au vrut să afle dacă ce mâncăm și când mâncăm pot influența greutatea corporală sau spori riscul de sindrom cardiometabolic.

Ei au hrănit la prima oră șoareci cu alimente grase și au constatat că nivelul glucozei, tensiunea arterială, colesterolul cu înaltă densitate HDL și circumferința taliei au rămas normale.

informații despre pierderea de grăsime pierdere în greutate oneonta

Pe de altă parte, șoarecii hrăniți dimineața cu carbohidrați și seara cu alimente grase au câștigat în greutate și adipozitate, au dezvoltat intoleranță la glucoză și au avut niveluri ridicate de trigliceride. Rezultatele arată că regimurile pentru scăderea în greutate trebuie să ia în considerare și momentul hrănirii, nu doar calitatea și cantitatea alimentelor.

informații despre pierderea de grăsime arătător de grăsime acasă

Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Informațiiimportante