Cum pierdeți grăsimea corporală. Cum să pierzi grăsimea corporală (femei) | viziteazazlatna.ro

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Sirop de orez Reducerea grăsimilor corporale cu exerciții fizice Crește-ți nivelul de activitate aerobă. Puneți împreună o rutină de exerciții aerobice care va funcționa împreună cu dieta dvs.

O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru. Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară. Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați. Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru.

Împreună, exercițiile aerobice și dieta s-au dovedit a fi una dintre cele mai bune combinații pentru a reduce grăsimea corporală. În general, este recomandat să includeți cel puțin de minute de activitate aerobă în fiecare săptămână - adică doar 20 de minute în fiecare zi. Alegeți activitățile de care vă bucurați, deoarece acest lucru vă va face mai probabil să vă respectați.

Fresh articles

Dacă începeți doar cu exerciții fizice, începeți să vă bazați pe schema de activitate curentă. Cum și-a pierdut țestoasa toată greutatea că optați pentru exerciții cu impact scăzut, cum ar fi înotul sau mersul pe jos, sau o rutină mai intensă, cum ar fi kickboxingul sau antrenamentul cu greutatea, vizați-vă să lucrați pentru cel puțin 30 de minute.

Computere și electronică Hobby-uri Viața de familie Grijă și stil personal Alimente și distracție Sport Animale de companie și animale Sănătate Artă și divertisment În casă și în grădină Relații Călătorie Carreras y educación Filozofie și religie Automobile si alte vehicule Finanțe și afaceri Adolescentes Pagini cu link-uri întrerupte la fișiere Vacanțe și tradiții Exerciții fizice Pet Alții Cum să pierdeți grăsimea corporală Pentru a pierde repede grasimea corporala, trebuie sa impuneti limitari stricte, dar sanatoase asupra consumului de calorii, alcool si inactivitate. În același timp, trebuie să adoptați un plan de exerciții fizice. Cea mai bună greutate și pierderea de grăsime se face cu o combinație de dietă și exerciții fizice. Deși este posibil să consumați nivele calorice sănătoase, cum ar fi 2.

Adăugați în exerciții de intensitate mare. Unele studii au arătat că exercițiile de intensitate mai puternică care se fac la intervale de timp scad grăsimea corporală mai eficient decât exercițiile cu intensitate moderată. Cum pierdeți grăsimea corporală antrenamente se fac de obicei pentru perioade mai scurte de timp.

Un exemplu de antrenament pe intervale este: 1 minut de sprint, apoi 3 minute de jogging. Acest ciclu se va repeta de mai multe ori, cum pierdeți grăsimea corporală aproximativ 20 de minute în total fără a include încălzirea și răcirea. Antrenamentul la intervale este excelent pentru reducerea grăsimilor corporale, deoarece s-a demonstrat că arde mai multe calorii din grăsimi și vă menține metabolismul ridicat până la 24 de ore după cum pierdeți grăsimea corporală ați finalizat antrenamentul.

Antrenamentul de forță nu arde niveluri ridicate de grăsime atunci când efectuați exercițiile; cu toate acestea, în timp, antrenamentul de forță vă poate ajuta să construiți masa musculară slabă, care vă poate ajuta să vă creșteți metabolismul și capacitatea corpului de a arde calorii. Includeți întotdeauna cel puțin două zile de odihnă și recuperare între rutine de antrenament.

Corpul și mușchii dvs. Pe lângă antrenamentele cardio și de forță, îți poți crește activitatea zilnică a stilului de viață. Studiile au arătat că, în general, persoanele care sunt mai active tind să fie mai sănătoase.

pierderi de grăsime povești de succes tumblr

Cum poți crește asta? Câteva modalități de a crește mișcarea în ziua ta includ: faceți ridicarea picioarelor în timp ce stați la birou sau stați în picioare sau faceți ridicări ale genunchiului în timpul pauzelor comerciale. Adăugați mai mulți pași în ziua dvs. Realizarea altor modificări ale stilului de viață pentru a reduce grăsimea corporală Gestionați nivelurile de stres.

Studiile au arătat că stresul cronic, de lungă durată, grad scăzut, crește nivelul cortizolului în organism. Când se întâmplă acest lucru, nu numai că poate fi dificil să slăbești, este posibil să obții și mai multă grăsime corporală. Dacă vă simțiți copleșit sau excesiv de stresați, faceți o cum pierdeți grăsimea corporală de 10 minute pentru a vă ajuta să vă calmați și să vă relaxați.

Încercați yoga, care poate fi meditativ.

pierderea în greutate a lumânărilor

Implicați-vă în alte activități care vă vor ajuta, de asemenea, să vă relaxați. Puteți asculta muzică, citi o carte sau o revistă bună, jurnalizați, vă puteți strânge împreună cu prietenii sau puteți viziona un film. Încercați meditația, respirația profundă, vizualizarea pozitivă și relaxarea musculară progresivă. Dacă aveți probleme în gestionarea nivelului de stres, luați în considerare să discutați cu un terapeut sau cu un specialist în comportament.

Acești profesioniști din domeniul sănătății vă vor putea antrena și vă vor ghida către un management mai bun al stresului.

Stabiliți obiective rezonabile

Evitați să vă bazați pe tutun, alcool, cafeină sau alte medicamente. Du-te la culcare mai devreme. Mulți oameni nu odihniți-vă corespunzător în fiecare noapte.

Somnul este important pentru o varietate de funcții corporale, inclusiv de gestionare a greutății. Du-te la pat mai devreme pentru a dormi mai mult pentru a ajuta la reducerea nivelului de grăsime din corp.

Este posibil să fie nevoie să te culci mai devreme și să te trezești puțin mai târziu dacă este posibil pentru a te ajuta să crești cantitatea în care dormi în cum pierdeți grăsimea corporală noapte. Odihnă adecvată ajută, de asemenea, la îmbunătățirea performanței atletice, pe lângă faptul că vă ajută să vă gestionați semnalele de foame pe parcursul zilei. Asigurați-vă că mâncați porții sănătoase.

Controlul porțiunii este necesar dacă doriți să reduceți grăsimea corporală.

scădere în greutate la 60 de ani de sex feminin

Controlul porțiunilor vă va ajuta să reduceți aportul total de calorii și grăsimea corporală. Folosiți căni de măsurare sau o scară de mâncare pentru a vă ajuta să vă păstrați calea cu porțiile. Puteți utiliza, de asemenea, farfurii mai mici, boluri și căni pentru a limita fizic cât de multă hrană vă puteți servi la o singură ședință.

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime

Consumul mai mult decât porțiile recomandate de alimente vă poate crește riscul de a lua în greutate și de a crește grăsimea totală a corpului. Mănâncă cu atenție. Opriți televizorul, puneți telefonul sau cartea și acordați atenție când mâncați. Mâncați încet, mestecați bine și savurați mâncarea.

Ce se poate face cu adevărat

Mâncarea în timp ce sunteți distras sau când vă simțiți emoțional vă poate provoca supraalimentare. Măsurarea progresului tău Porniți un jurnal sau jurnal.

Ori de câte ori încercați să pierdeți în greutate sau să vă reduceți grăsimea corporală, este bine să începeți un jurnal.

Puteți include o varietate de informații, dar acest jurnal vă va ajuta să vedeți și să vă măsurați succesul. Porniți un jurnal înainte de a face orice modificări. S-ar putea să faceți note despre ceea ce intenționați să schimbați, calendarul dvs. Gândește-te cum pierdeți grăsimea corporală ții evidența alimentelor și a băuturilor tale. S-a demonstrat că înregistrarea a ceea ce mănâncă ajută oamenii să rămână pe cale. De asemenea, vă va permite să vedeți orice alunecare sau vă va ajuta să determinați dacă ceea ce mâncați vă afectează succesul.

Treci săptămânal pe scară.

Deoarece transformarea grăsimilor în masa musculară este "imposibilă"

Atunci când încercați să slăbească și să vă reduceți grăsimea totală a corpului, este important să vă monitorizați progresul. O modalitate de a face check-in-ul este cântăreați-vă săptămânal. Studiile au arătat că greutatea săptămânală ajută oamenii să rămână pe cale și pe țintă.

Este mai probabil să aveți succes pe termen lung dacă continuați să vă monitorizați și să faceți check-in-ul cu greutatea dvs. S-ar putea să fie mai greu să vezi un progres precis dacă te cântărești zilnic din cauza fluctuațiilor normale ale greutății corporale. Pentru cea mai exactă măsură a progresului tău, cântărește-te în aceeași zi a săptămânii, în același timp și în aceleași haine.

Primul lucru dimineața, înainte de a mânca sau a bea, înainte de a vă îmbrăca, dar după folosirea toaletei este cel mai bine.

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime 29 Sep scris de Gabriela Antoniu Actriţa Kate Winslet spune că nu s-a cântărit de peste12 aniiar câțiva experți în fitness i-au îndemnat şi pe alții să renunţe la a-şi mai număra kilogramele, relatează independent. Vorbind despre noul film "The Mountain Between Us",  în care care joacă alături de  actorul Idris Elba, actriţa a recunoscut : "Era foarte greu pentru el. Nu mai știu cât de mult cântăresc. Nu m-am mai cântărit de 12 ani. Ea a dat lovitura jucând rolul lui Rose în Titanic îniar în ultimele două decenii a purtat mărimile 10, 12 și

Luați-vă măsurătorile. Pe măsură ce continuați să slăbești și să îți reduci grăsimea totală din corp, vei observa că nu doar scara se schimbă. Dacă pierdeți grăsimea corporală, ar trebui să observați, de asemenea, dimensiunea și forma corpului dvs. Înainte de a începe dieta și programul de exerciții fizice, luați o varietate de măsurători. Acestea vă vor ajuta să vedeți unde pierdeți cel mai mult grăsime. Păstrați aceste măsurători într-un jurnal. În fiecare lună, re-măsurați-vă pentru a vă ajuta să vă urmăriți progresul.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Dacă greutatea dvs. Faceți un test de procent de grăsime corporală. Dacă ești capabil, testează-ți și evaluează procentul de grăsime din corp.

1 lună 20 kg pierdere în greutate

Acesta este procentul corpului tău format din grăsimi. Pe măsură ce continuați dieta și exercițiile fizice, acest procent ar trebui să scadă în timp.

Rezultatul arderii grasimilor

Adresați-vă unui membru al personalului sau al unui antrenor la sala de sport locală pentru mai multe informații. Puteți, de asemenea, să vă întrebați medicul sau medicul dacă au echipamentele la birou pentru a vă evalua procentul de grăsime din corp. Există dispozitive pe care le puteți achiziționa pentru uz casnic, dar acestea obișnuiesc în mod obișnuit cu multă experiență și practică. Marja de eroare va fi probabil mult mai mare în comparație cu un profesionist în domeniul sănătății sau al fitnessului care efectuează testele pentru dumneavoastră.

Mă îngraș în fiecare zi. Ce pot sa fac?

Reducerea grăsimilor corporale cu modificări dietetice

Aruncați o privire la efectele secundare ale medicamentelor pe care le luați; mulți pot provoca creștere în greutate. Asigurați-vă că discutați acest lucru cu medicul care le-a prescris; nu opriți medicamentele pe cont propriu, deoarece mulți trebuie să fie coniați treptat.

Luați în considerare eliminarea tuturor alimentelor procesate din dieta dvs.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Informațiiimportante